Det värsta som finns....

...är såna som jag som aldrig uppdaterar! Förlåt mig! Jag blir helt deppad när jag kommer på mig själv med att strunta i det och så dalar ju besökskurvan ner till typ inga! Jag ska bli bättre jag lovar. Men det är så mycket just nu. Håller på att inreda mitt rum och så är jag j*vligt stressad över konfirmationen. Jag måste planera inbjudningslistan och catering och hela köret -.- Sen så vet jag inte vad jag ska skriva om?! Bloggtorka... mmm. yeah.
Jag lovar att bättra mig men tillsvidare så blir det lite segt. Sen så tänker jag försöka satsa lite mer här så jag kanske kan komma upp i så många läsare som jag hade innan.
Konstigt faktiskt, men min första blogg på bloggplatsen hade alltid mellan 50 och 150 besökare varje dag. Men nu förtiden så har jag inte alls lika många (som sagt. Tråkig blogg. Inga läsare ;P).
PUUUUUUUSSSSSS på er!
....
P.S. Lite random här men jag bara måste dela med mig av ett litet tips här! För er som har problem med torrt och glanslöst hår (som jag ;(). Jag har börjat använda hårinpackning från Elvital (den orange färgade). Det funkar verkligen. Helt AWESOME! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0