Im back :)

Hejsan!
Det var ett tag sen jag skrev något vettigt här ( som om det någonsin hänt ;9 ). Men jag har som sagt haft en hel del att göra så jag har helt enkelt inte haft tid att blogga. Nu ska jag se till att skärpa mig.
Snabb uppdatering då!
I fredags skulle jag och Fundesa gått på bio och sett hunger games eller någon annan. Men vi pallade inte så istället stack vi och köpte PowerKing och lite godis. Sen stack vi till det vanliga stället (säger inte var. haha) och snackade och hade allmänt kul! As usual ;)
Igår var en vanlig j*kla lördag! :D Sov typ halva dagen och sen stack jag till stallet. Efter det så hjälpa jag pappa att fixa till i trädgården. När det var solnedgång typ, sprang jag ut på min vanliga runda och NU börjar jag faktiskt se resultat i konditionen! Yeah :)
Och sist men inte minst! Idag var jag ute och fiskade med familj och några vänner. Konstig för en vegetarian/vegan (sånt är svårt att förklara -.-) eller? Tja, tur för mig att ingen fick nåt ;) Själv satt jag mest och kollade på.
Nu ska jag lägga in mina home made DIP DYED SHORTS i tvätten så att jag kan färga dom sen utan att klorinet bräner ut färgen ;) Ni får bild när dom är klara! Sen ska jag chilla, dricka lite grönt te (vem fan skulle bry sig om det?! hahahahah) och läsa alla mina favvo bloggar!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0