I'm still human.

( Becca, ser du vem som fick mitten?! ;) )
Idag har jag skurat hela badrummet så att man ser sin spegelbild överallt! Och sen har jag sorterat ut gamla juliatidningar till återvinning. Tog ut lite posters som jag hittade bara. För mitt rum ser lite kallt ut utan något på väggarna!
Jag har fått världens träningsvärk också. Det är tack vare allt städande :P Men allt måste ju vara perfekt när mäklaren kommer ;)
Enligt mina föräldrar så kommer vi antagligen ha flyttat innan min 15 års dag om vi inte bestämmer oss för att stanna kvar. Blir alltså inte så mycket av det jag planerade att göra i sommar som kommer att bli av. Men jag kommer iallafall få lite cred för besväret. Jag har till räckligt bra svenska betyg för att kunna stava till M-O-P-E-D (om jag stavade fel så går jag och färgar håret rosa-.- haha).
Känner mig lite deppig över att behöva lämna alla här. Men om jag bara ska vara här ett halv år till max så ska jag hinna göra ALLT innan jag blir bonde (hahaha).
Det är bara mänskligt att sakna allt man hatar?
.
Nu ska jag ta ett bad och sen blir det Revenge!
Puss

Kommentarer
Postat av: Becca :D

Nääää ?! :O <3

2012-04-06 @ 15:23:03
URL: http://lullebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0