Tiden går alldeles för fort...

Hej alla! Nu är jag tillbaka från mitt oändligt långa konfa läger! Shit, jag trodde inte att man kunde vara så här trött (eller må så illa ;s). Det var verkligen jättekul! Jag kommer sakna alla så mycket nu när det i stort sett är över. Det är bara (vänta ska räkna liita) mindre än 4 veckor kvar nu! (Alltså mindre än fyra veckor till kameran!!! :D).
För övrigt så kan jag ju berätta att övernattningen på skolan i torsdags var sjukt kul! Men man vart ju smått död på fredagen (och det blev inte bättre av att jag inte fick gå och lägga mig sen på fredagskvällen -.-). Så sammanlagt var jag faktiskt vaken i 50 timmar!!!! Nytt rekord xD
Och på fredagen blev jag klar med mina dip dyed shorts!
Snygga va?! :D Men för er som vill försöka själv... Ett litet tips: Klorin är INTE alls effektivt på jeans!
Jag hade dom här shortsen liggande i klorin i 5 dygn men dom blev bara lite blekta :/ Så jag tog en svamp och målade dom med textilfärg i skimrande vitt! Blev riktigt snyggt!
Nu ska jag köra hemmaversionen av ett spa och lägga mig i bubbelbad med ansiktsmask, hårinpackning och gurkor (för jag ser helt ärligt för jävlig ut just nu xD).
Chingeling!

Kommentarer
Postat av: NowOrFuckingNever

Fan vad läckert det där du gjort med shortsen. Måste testas! ;)



Du får jättegärna ta en titt på våran alldeles nystartade blogg också som handlar om oss, två tjejer i en åtta veckors lång kampt imot den perfekta strandfiguren. Om det är något som faller dig i intresseet dvs. :) Kram!



http://noworfuckingnever.blogg.se/

2012-04-23 @ 15:04:49
URL: http://noworfuckingnever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0