19/2/12

Ännu en vanlig söndag! Har varit uppe ganska tidigt för att gå på mässa och sen dess har jag chillat.Skulle egentligen till stallet, men min hals mår inge vidare just nu. Ooh, vad jag älskar att vara förkyld :/
Just nu sitter jag och målar naglarna, dricker te med honung och lyssnar på NRJ!
En helt vanlig söndag med andra ord.
Ska iväg och kolla färg till mitt rum och nytt golv och allt sånt. Har redan fixat fåtöljen och maskros lampa. Men ska fixa gardiner, kuddar, hyllor och alla andra detaljer sen.
Men bäst av allt är att jag får ett stort skrivbord så att jag har någonstans att ha symaskinen! :D
Sen så måste jag fixa mitt hår som är KATASTROF! Usch!
Det är slitet, väldigt slitet och så har det fått den där "härliga" vinterfärgen som alla blondiner (äkta blondiner) får på vintern. Inte blont (förutom i topparna så det ser ut som en utväxt :S), men inte brunt. Råttfärgat?
Så det ska klippas och färgas! Vilken färg är jag inte säker på än. Men antingen blonda slingor som ser naturligt ut eller kastanj brunt (som jag velat jättelänge!!).
Vi får se. Det kommer ju en bild hur som helst ;)
Här kommer en låt som jag bara ÄLSKAR!! Nu bär det av till Hornbach(stavning? hahaha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0