Friday!

(Gammal och hemsk bild... Hahahaha)
Då var det fredag igen. Let's get the party started? eller nåt? Nej, mår inte direkt tipptopp just nu. Det kan ju vara för att jag envisas om att vistas utomhus i solen när det egentligen är kallt och jag går klädd som på våren.Eller så kan det vara för att jag var ute och joggade imorse. Brrr... Det var kallt! Men jag är ändå stolt att jag palla 5 km xd Min kondition är verkligen kass.
Jag var på BC med Nea och "shoppade". Hahahah... Jag köpte inget förutom en liten light cola på McD. Men jag har en hel del shopping att göra med mami sen! Hittade precis ALLT jag vill ha till rummet!
Nu ligger jag hemma och har ont i huvudet och nyser. Jippi!?
Kom just på att det bara är 2 dagar kvar tills skolan börjar igen.... Hur ska jag palla gå upp kl 6 på morgonen igen?! Blir trött bara jag tänker på det. Vet ni vad jag tänker sen.... Snart ska jag börja cykla till skolan. Typ 1 mils cykling om dagen! Konditionsträning till max typ ;)
Nu ska jag testa att äta avokado.... Wish me luck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0