Hur stavas det? Jo, I-R-R-I-T-E-R-A-N-D-E!!!...

(ber till gud att jag stavat rätt också xd)
Fick en kommentar från nån kille på mitt inlägg "Luminary Ones". Där han tvunget måste kritisera mina idoler!!!! Menmen alla får ha sina egna åsikter ;) Precis som jag...mowhahahaha.
"Eh ja. Precis de ja frågar mig! Hur kan folk tycka äckla & fåna har talang? :S De dem gör kan inte ens kallas musik för fan. Sen blev dem "kända" för dem stod och snurrade skivor. De kan en chimpans lära sig. På riktigt också. Dem e HELT talanglösa och borde stå och steka burgare på donken"
Hur tänker du grabben? Hallå, dom är sjukt duktiga. Och jag vill se dig "snurra plattor" som dom gör ;) Så kom igen nu. Om schimpanser kan så har du inget att förlora. Om du inte är lägre än schimpanserna och råkar vara en kackerlacka? eller daggmask?
Välj själv, men jag säger bara BRING IT ON! ;)
Show us what you got!
Lycka till med DJ karriären och tipsa mig när du är känd så att jag kan göra ett inlägg om hur fel jag hade!
Puss ;*
"You know you love me"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0