I AM REALLY TRULY SORRY!

Ni får verkligen försöka förlåt mig för min riktigt dåliga update dom senaste dagarna! Men jag har verkligen haft fullt upp. I onsdags var det min lillasysters födelsedag så jag hade fullt upp med att hitta presenter och sånt.
Shoppade lite också :)
Köpte lite nya träningskläder och en sjukt mysig halsduk så här i förkylningstider. Den är verkligen sjukt stor!! LOVE<3<3 Hahaha, Becca och jag konstaterade att den påminde lite om en picnikfilt! Men den är sjukt snygg ändå.
Sen så har jag dessutom haft prao denna veckan. Praon varade mellan 9.00 -16.00. Men jag har varit kvar i malmö till typ 17.30 varje dag :P Efter det var det mot stallet!
Jag och Becca fotade såklart jättemycket när vi inte hade nåt att göra så jag kan lägga upp bilder när jag fått dom av becca ;)
För övrigt så är jag förkyld... Yeeaah ;(
Ska blogga jätte mycket nu bara för att gottgöra er ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0