I'm back. Sorry for letting you wait ;)

Vad har jag gjort medans jag varit borta då?
Jo, jag har väl levt mitt vanliga liv. Chillat lite här knasat lite där osv. Var på en jubileumsfest förra helgen när min mammas gamla rockband hade reunion bara för att de spelat där när stället var nytt. Tja vad ska jag säga om det? Tänk er känslan att se er mamma uppträda på scen. Tänk er att ni ALDRIG hört henne spela och sen ba BANG! Ja, lite chock var det för det var ju inte direkt nån lugn rock dom spelade ;) Video kan ni få senare!
För övrigt så har Corre och jag "startat" vårt eget designmärke "Coffee Fashion" ;)
En dag blir vi nåt stort!
Nu måste jag ut på en kvällspromenad i kylan. Härligt.... Får hoppas man kommer hem också med tanke på senaste oroligheterna i trakten ;) haha.
Puss
-S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0