Keep your eyes at the price;)

(justcanon.com)
Jag har verkligen velat ha en EGEN kamera! Självklart har jag så himla svårt att bestämma mig!! Men nu har jag det ;)
Jag tänker ha en sån här (Canon Ixus 310 HS) innan sommaren! Dags att spara. Den kostar ca 2000 kr om jag inte har helt fel :P
Och den ska vara chokladbrun eller guld! Får väl skriva ut bilden och sätta upp den på väggen i mitt rum, så jag inte shoppar kläder för HELA månadspengen dom kommande månaderna...
Keep your eyes at the price ;)
Kram&Puss

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag köpte en brun sådan under helgen, 1499;- tror jag att jag gav för den. inet.se ;)

2012-02-20 @ 21:43:18
URL: http://rebeccamariaaa.wordpress.com
Postat av: Lars Olsson

hej ! jag har fått tag på en sådan kamera. om du är intresserad av att köpa den med ett lägre pris så kan du ju konatkta mig så kan vi mötas upp någonstans? ;)

2012-02-21 @ 17:57:52
Postat av: Svar till Lars

Annars är jag mycket intresserad, men sofie får ge svar först. tack!

2012-02-21 @ 22:22:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0