Let's get this started!

Har tagit hem tre olika golv i antik stil och typ hundra olika färger till rummet! Det kommer bli svårt att välja, men fint kommer det iallafall bli!
Jag tänkte antingen ha någon slags ljus beige/grå aktig färg på väggarna med mörkt ek-golv som ser lite gammalt ut. Eller så tänkte jag ha ljusa feminina färger på väggarna (Kallas det sorbet förger kanske?) och antingen vit trägolv som ser lite slitet ut (SÅ SNYGGT!!!) eller någon av de mörka ek-golven.
Får se hur jag väljer till sist, men ni kommer få veta! Var så säkra.
Idag har jag (förutom material-shoppingen) varit på stallet och mockat och allt det där som behövs göras. Jag och Fundesa var ute och powerwalkade med Dora en timme typ på morgonen! Bra för hälsan. Hahahah ;)
Nu ska jag fixa middag!
Kram&Puss

Kommentarer
Postat av: Johanna Christoffersson

SV: Jag kan tycka att det är kul & så. Men kanske inte så att jag brinner för det :) Men sen så kan det komma som en kick att bara sitta och pyssla och inreda lite saker :) Själv då?

2012-02-20 @ 23:35:34
URL: http://rosaprickaar.blogg.se/
Postat av: Miranda

fin blogg :)

Kika gärna in min blogg, & släng in nån kommentar.

Du kan också anmäla dig till veckans blogg! Kram

2012-02-22 @ 18:14:24
URL: http://mirandabernstrom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0