Lördag!!

(weheartit.com)
Godeftermiddag!
Jag känner mig en aning lat men jag sov till kl 12 idag ^^ Ibland måste man unna sig själv sånt! Haha..
Sen stack jag ut med Dora på promenad en stund. Dagens workout. Lite mesigt men jag ska mest chilla idag. Eller jag ska till BC och köpa ett par nya löpar tights... Ett par långa. Jag har par ett par som går ner strax under knäna, men det fungerar bara när det inte är minusgrader ;)
Sen blir det melodifestivalen och tacos ikväll!
Visst, melodifestivalen står vääldigt högt upp på "lame-listan", men ikväll är Ulrik Munther med!!! Måste bara höras/ses. Han är lite töntigt gullig ;P
Nu ska jag duscha...
Puss

Kommentarer
Postat av: emelie carlsson

haha ullrik får man inte missa!;) annars tycker jag melodifestivalen är urtråkigt :p

2012-02-11 @ 15:34:36
URL: http://emelieccarlsson.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hejsan har lagt upp lite tips på min blogg och hoppas du kan hitta något som passar dej! :)

2012-02-11 @ 16:00:24
Postat av: emelie carlsson

sv: jag har skrivit hur man går till väga i ett inlägg som ska publiceras 20.00 :) Så titta in och jag hoppas att du förstår hur man går till väga!:)



ha en bra kväll :D

2012-02-11 @ 19:57:47
URL: http://emelieccarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0