Mina senaste dagar

Här kommer bilder från idag!
Har typ levt på grönt te den här veckan.. Mmm.. gottgott ^^
Dagens lunch... Sjukt gott. Men jag åt knappt halva.... :P
ajajaj..Snyggt asså -.-
Ja, Idag har jag varit på PRAO. Jag är på en teater och får hjälpa till med lite av varje. Som att typ
-sortera papper *jippi-.-*
-Bre mackor *jippi-.-*
-"Riva/"städa undan" på scenen *jippi :)*
-Kolla hur dom gör när dom sätter ihop en föreställning *:)*
-Göra rekvisita eller snarare hjälpa till.
-Lära mig nya sätt att lösa problem och komma på smarta lösningar ekonomiskt och smart (ojojoj vad jag lät akademisk där hahahahaxd).
Ja, och en del annat. Jag ska följa med min handledare imon och handla material till en riddarrustning :P
Min prao är väldigt bra iaf! Men det blir bättre för imon börjar även Becca där! :D:D
Nu ska jag kolla på Sveriges top model snart ;)
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0