NolifersTime ComeOn

01. VAD HETER DU?
Sofie

02. VART BOR DU?
Burlöv,Skåne

03.HUR SER DU UT?
Lång, Blond, Blåögd

04. ÄR DU SINGEL?
Jupp

05. HAFT SEX MED MER ÄN 10ST?
Nej

06. BITIT NÅGON I TÅN?
Ueew... Fötter? inte chans :S

07. SUPIT TLLS DU DÄCKAT?
hahahah nja.. Inte riktigt

08. ÄLSKAT NÅGON SÅ DU GRÅTIT?
Ja

09. ÄTIT PAPPER?
Hahah sad but true xd

10. KYSST EN 30-ÅRING?
Nej

11. HAFT SEX MED NÅGON DU KNAPPT KÄNNER?
Nej

12. KÖRT KLÄDPOKER?
Jao

13. TATUERAT DIG?
Nej

14. PIERCAT DIG?
Öronen

15. BITIT DIG SJÄLV I HANDEN?
Varje gång jag ser en film med mr.bean skådisen i.... -.-

16. PUSSAT EN GRODA?
Nej

17. HÅNGLAT MED NÅGON AV SAMMA KÖN?
Njae inte strulat precis

18. HÅNGLAT MED NÅGON ANNANS KILLE/TJEJ?
Nej

19.GJORT NÅGOT SOM DU ÅNGRAR?
Jadå

20. SVIKIT EN VÄN?
Ja

21. RÖKER DU?
NEJ

22. SNUSAR DU?
INTE EN CHANS!

23. HADE DU EN ROLIG KVÄLL IGÅR?
Mysig ^^

24. VAD GÖR DIG GLAD?
Mina vänner, Solsken(oho hippie varning hahahahxd), familjen osv.

25. VAD GÖR DIG ARG/IRRITERAD?
Orättvisa, djurplågeri, fjortisar-.- , dåligt väder osv.

26. VAD STOD DET I DITT SENASTE SMS?
"smsa när du vet :P"

27. FRÅN VEM VAR DET?
Nea <3

28. VEM PUSSADE DIG SENAST?
Hunden

29. VEM PUSSADE DU SENAST?
Hästen min ^^

30. NÄR HADE DU SEX SENAST?
Jadu *xd*

31. VARIT OTROGEN?
Nej faktiskt inte :)

32. SLAGIT NÅGON DU ÄLSKAR?
mm...

33. NÄR VAR DU SENAST ARG?
Igår :P

34. VARFÖR?
Hehehe... Det blåste o va kallt när jag ville ut och jogga :P

35.ÅNGRAT NÅGOT DU GJORT?
Ja

36. VAD LYSSNAR DU PÅ NU?
Dora (min hund) som snarkar xd

37. ÄR DET BRA?
Hahahaha nej vet inte riktigt

38. VAD SKA DU GÖRA NU?
Laga mat

39. VAR DET KUL ATT SVARA PÅ FRÅGORNA?
Näe :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0