Plugg, musik och drömmar på papper.

Sitter hemma och chillar efter att ha powerwalkat i ca 1 timme. Kändes ju sådär lagom härligt i kylan, men jag känner att min kondis verkligen har nått botten nu. Så jag får börja träna redan nu! Lite smått iallafall.
Sen så har jag suttit och skissat på papper efter papper. Jag vill verkligen ha en egen prov docka som jag kan använda när jag syr. Jag vill spara, men samtidigt känns det som att det är en massa annat man behöver.... Den får väl vänta antar jag. Kanske kan köpa en i sommar? Vi får se...
Nu måste jag plugga till morgondagens HKK prov. Måste erkänna att HKK inte är mitt favorit ämne, men jag vill verkligen inte få F...
Dags att plugga! ;(
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0