Red is a confident colour.

(vilken bildkvalité asså... -.- jaja snart har jag kamera :DDD)
Då har jag varit på BC med Fundesa och letat örhängen. Fast dom jag ville ha fanns inte längre :( Så jag stack in på ur & penn och köpte ett par röda fjäderörhängen med nåt krimskrams i. hahaha...
Dom kostade bara 20 kr så jag väntar mig inte mycket av dom om jag ska va ärlig. Men 20 kr? Inte mycket att förlora isåfall. Men dom var iallfall snygga! Ska nog ha dom imorgon för att ge lite färg åt mitt humör efter som skolan börjar igen imorgon. Jippi? Nej.
Nu ska jag äta lunch och sen ska jag ut och springa mina dagliga 5 km. Ändå sjukt härligt nu när det är så varmt!
Och så ska håret fixas sen! (Bild kommer ofc senare ;*)

Kommentarer
Postat av: Lovisa Johansson

sv; hoppas du också får en bra dag!



Mycket snygga örhängen!

2012-02-26 @ 14:58:36
URL: http://johanssonsss.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0