Tisdagar är nästan värre än Måndagar?!

Då var tidagen äntligen avklarad!!!! Jag hatar verkligen tisdagar! Det är den nästlängsta skoldagen i veckan och det är fisk till lunch. Så tror ni jag äter nånting? Nej!! Jag hatar inte fisk egentligen, bara i skolan. Men ni vet, skolmat... Så man kan ju säga att jag fastar varje tisdag xd Nej, skoja. Jag äter nånting när jag kommer hem så att blodsockernivån inte kraschar totalt.
Nu har jag chillat och ätit nudlar (hahahah väger upp bristen på mat med lite onyttigheter!). Sen blir det plugga Engelska och AO. Jippi!?
Ni kanske har märkt att designen ändras lite hela tiden? Jag håller på att ge detta stället en rejäl makeover så ignorera små felen för tillfället!
pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0