Trend?

Tuffa?
(Modekungen.se)
Nördiga?
(Modekungen.se)
Annorlunda?
(romwe.com)
Fluffiga?
(romwe.com)
"Pojkaktiga"?
(scorett)
Sommriga?
(Nelly.com)
Färgglada?
(Nelly.com)
Överdrivna?
(Modekungen)
Disskreta(felstavning?:P)?
(HM)
Ja, ni fattar nog vad jag menar. Dom finns i alla, färger, former, mönster och stilar. ALLA har väl märkt "platåsko-trenden"? Svårt att undgå, om ni frågar mig.
Vem starta trenden då? Ingen aning. Den är ju rätt gammal, men Rebecca & Fiona brukar ju använda platåskor. Jag är ganska säker på att Spice Girl också gjorde det? Inte helt säker, men gissa går väl bra ;)
Jag gillar ju denna trenden, eftersom jag faktiskt velat ha ett par Jeffrey Campells LÄNGE nu, men dom är ju way to high för mig!!! Men det här med platå skor funkar utmärkt...
Jag ju inte direkt en sån som "följer" trender (Fast jag måste erkänna att jag kan kopiera sånt ibland), men jag tycker såna skor är rätt coola.
Själv ska jag antingen köpa dom från HM eller modekungen (nitar), när det blivit lite varmare. NI då? :)
Hissa eller dissa?
-Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0