This Is Me

Mitt namn är Sofie och jag är 14 år gammal. Jag bor med min underbara och annorlunda familj i en gammal villa i södra Sverige. På fritiden brukar jag träna gymnastik, sjunga, vara med kompisar och en hel del annat. Jag har även två hästar som jag hyr in i ett stall en bit från "staden". Den ena är en storhäst som heter Ove(Han har egentligen ett mycket konstigt namn). Han är min fina lilla(hosthost) prins. Den andra heter Raija och är en liten mullig, men söt ponny.
Men nu blir det inget mer prat om hästar för det är inte vad jag tänker blogga om. Iallafall inte så mycket.
Ett annat väldigt stort intresse jag har är mode och design!
Japp, jag älskar att läsa Vogue, Elle och en del andra tidningar. En designer som jag verkligen avgudar är Karl Lagerfeld och mina favorit märken är Alexander Mcqueen, Chanel och Proenza Schouler.
Jag ÄLSKAR att designa mina egna kläder och sy. Jag spenderar en hel del tid med min symaskin och mitt skissblock!
Vad kan jag mer säga?
Tja, jag lyssnar väldigt mycket på musik och jag älskar att sjunga. Jag kommer kanske inte bli artist, men jag är lika lycklig ändå ;*
Jag kan spela trummor och piano rätt så hyfsat också. Jag har spelat trummor ända sedan jag var en mini liten skitunge och piano har jag alltid varit rätt bra på utan lektiioner. Men jag kan ju dock inte spela mozart eller något sådant.
Jag lever nästan för NRJ och sådan musik dom spelar. Men en artist som jag tycker är riktigt bra är Nicola Roberts. Dels för hennes annorlunda röst och musik och dels för hennes sjuk snygga stil!
Min bästiis heter Ellinor (Blogg). Vi är typ dom sjukaste människorna jag vet! xd
I skolan när alla andra i vår ålder (och yngre) sitter och är "normala" å leker jag och Elli "ej nudda mark", "hinderbana på möblerna i korridoren" och "ta varandras eller andras nycklar och spring iväg". Ja, vi kommer nog inte växa upp på ett tag;)
Men vi har iallafall alltid sjukt kul tillsammans och vi planerar inte att bli normala på ett tag ;)
Andra underbara människor jag spenperar min tid med är Becca och Lulle. Dom två är några av mina närmaste vänner dom med ;)
Ja, det är rätt många jag kan räkna upp men det skulle ta lite tid och jag är faktiskt sjukt trött ;(
Se till att följa min blogg nu allihopa!
P.S. Designen är inte helt klar än men jag är faktiskt ganska nöjd med vad jag lyckats med hittills. Helt själv också! :D
Au revoir<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0