20 saker ni (antagligen) inte visste om mig

- Jag biter på naglarna när det är för mycket stress i livet! Inte stolt ;(

- Jag HATAR spindlar. Jag är inte bara rädd för dom utan jag har en verklig fobi. Jag kan nästan inte vara i samma rum som en spindel. Jag får typ svårt att andas när jag är för nära dom ;S

- Jag hatar folk som pratar med mat i munnen och smaskar.

- När jag äter har jag alltid handen för munnen. Har gjort det så länge som jag kan komma ihåg? Inte för att jag tuggar med öppen mun eller så. Jag bara gör det av nån anledning :P

- Jag ser mig själv som en svensk (mindre rik) version av Blair i Gossip Girl. Jag vet vad  jag vill ha och är inte rädd för att ta det. Jag är envis och nöjer mig aldrig med lagom (inge vidare bra alltid ;P). Och så är jag väldigt tävlingsinriktad.

- Jag är VÄLDIGT barnslig emellanåt och jag har så sjukt dålig humor att jag ibland kan tänka att hela jag är lite av ett skämt xD

- Jag har alltid hatat orättvisa. Både ute i världen, skillnaderna mellan könen och folket, men också orättvisa i skolan.

- Jag är ganska självsäker om man bortser från min kropp. Jag kan tycka att jag är riiktigt smällfet ibland, men när folk kallar mig anorexiabarn så blir jag sårad (surprise?-.-)
- Jag är super noga i skolan och blir alltid lite ledsen när det går dåligt!

- Jag DROGAR grönt te! Haha :P

- Min största dröm är att bli modedesigner och/eller modell, men visste ni att jag ibland drömmer om att bli berömd konstnär. Personligen så älskar jag Salvador Dalís målningar.

- Jag hatar ost. Det är en av de äckligaste sakerna jag vet. Jag äter aldrig ost. Ett tag kunde jag äta pizza med ost, men det funkar inte längre (ni skulle se minen på folk när jag ska äta pizza och beställer utan ost xD)

- Jag hatar också lök. Alla soters lök utom vitlök. Det stora problemet är inte smaken(bara lite) utan det är mer lukten och konsistensen som jag inte gillar alls.

- Jag älskar att hitta gamla kläder som varit mormors eller mammas som jag själv kan använda (efter lite uppfräschning så klart)

- Jag älskar Gossip Girl. Böcker eller serie kvittar jag älskar båda!

- När jag gick i 1:an började jag ta lektioner i trummor och slutade när jag gick i 7:an! (Det trodde ni inte va ;) hahaha!

- Jag rider och jag älskar hästar, men jag HATAR att tävla. Jag har helt enkelt inte nerverna till det. Jag klarar inte spänningen och så. Men jag älskar att rida ut eller att bara träna ensam en skän dag :)

- Jag har problem med kyla. Jag är ALLTID kall. Inte för att jag har lite på mig utan för att jag har problem med blodcirkulationen. Även på en dag när det är 35 grader varmt är jag kall och fryser. Skojjigt hahha;( Tänk er när det är 10 minus grade... Inte kul.

- Jag har sjungit enda sedan jag var typ 1 år gammal. Jag har aldrig slutat heller! Hahah. 13 (snart 14 :D:D) år av sång och min familj har inte tröttnat på mig än! haaha!

- Jag är ett riktigt stort Kissie- fan :P Jag tycker hon är en riktig förebild som står upp mot de tusentals människor som är elaka mot henne. Jag skulle aldrig klara av att vara hon. Så credit till henne för att hon är så stark och självständig!

Kommentarer
Postat av: Becca!

Bloggpaus?????!!!!!!! Sofie blogga jag har tråkigt?!!!!!!???!!!??!??!!??!!!???!??????!?

2012-03-11 @ 19:45:58
URL: http://lullebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0