Dagens Planering

Idag har jag en fullspeckad dag.
Först ska jag ut och springa några km. Sen blir det in till malmö och hyra "Shakespear in Love" för en Engelska upg. i skolan. Jag ska försöka hitta en Panduro butik också så jag kan köpa lite nitar till mina skor och shortsen kanske (beroende på hur dyra dom är). Jag kanske bara tar bort nitarna från nåt gammalt nitbälte som jag inte använder. Vi får se!
Jag ska köpa lite annat smått medans jag ändå är där också.
Jag tänkte kanske köpa lite fransfärg, för jag orkar inte sminka mig varje morgon längre.
Jag tänkte också köpa lite ansikts/hudvårds grejor. Jag brukar ju använda Vichy Normaderm som ska hjälpa mot fet hy. Det gör ju visserligen det för min hy blir dubbel katastrof om jag inte använder det. Men varje produkt kostar ju ca 180 kr och det blir rätt mycket pengar i månaden som kunde användas till annat. Så nu ska jag testa Neutrogena serien. Eftersom den är billigare. Får se om den fungerar också, annars får jag fortsätta med Vichy Normaderm.
Sen i eftermiddag blir det ridning x2 och ikväll blir det Tacos kväll! Jippi!! :D

Kommentarer
Postat av: Lulle & Becca!

Jaaaaaaaaaaag ska oxå käka TACOS!!!!!!! :D

2012-03-24 @ 17:07:05
URL: http://lullebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0