Den som söker ska få sin belöning, ingen vet när.

Idag har jag levt på tuggummi och grönt te. Visst är det härligt med magsjuka....
Men mitt i min deprimerande tråkiga dag så upptäcker jag att annasbazaar.blogg.se har trendspanat mexican rave trenden. Och jag som "en-så-länge-oupptäckt-modebloggare-och-fashionholic" tänker ju liksom bara först "Hah, jag sa det först!" sen tänker jag att jag får se till att jobba lite mer för att bloggen ska bli större så att det är jag som är på blogg.se' s första sida! Hahaha, känner mig som en riktig nolifer just nu. Men va f*n ska jag göra?! ;( Går jag ut kanske jag spyr. Man vet aldrig. Och bor man i en sån liten byhåla som jag så vill man INTE bli hålans skvallerämne (på ett negativt sätt xd).
Nu ska jag ta och dricka lite mer grönt te. Kanske annan smak nu? Ja, ni hör ju hur uttråkad jag känner mig just nu?! Hahahaha.. Visste ni att kinesiskt grönt te hjälper till att öka energi förbränningen? Jag läste det på thinoholic.devote.se. Jag drogar typ den bloggen. Haha! Dags att söka hjälp.
Men bara för att ni inte ska missförstå så drack jag faktiskt grönt te innan jag läste det där på thinoholic! ;)
Puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0