FredagsMys

Fredag!!!!! SHIIIIITTTTT va NAJS! :D
Jag ska cykla lite på familjens träningscykel bara för att jag försöker få bättre kondition ;) och sen ska jag sätta mig och bara koppla av. Blir en härlig fredag! Dessutom så har jag hittat den perfekta avslutnings- och konfirmationsklänningen! Yeeah. På asos.com såklart! Men jag tänker inte lägga upp någon bild än. Det ska bli lite av en överraskning.
Förutom det så är jag allmänt glad idag för jag hittade en ASSNYGG grå kavaj i mammas lilla klädsamling på vinden. Ska bara ta bort axelpuffarna. Det var tydligen mode på 70-80 talet? Kanske en aning coolt, men axelpuffar är inte riktigt min grej! Har också uppdaterat vårgarderoben med en ny väska och en jacka(typ). Ska köpa lite nitar i helgen och ett par billiga tygskor som jag kan exprimentera med!
(Vilket snyggt litet pussel! haha.. men bilder från weheartit.com)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0