Gosh, I'm in LOVE

Nu är jag tillbaka efter att ha varit på husvisning. Jag trodde inte man kunde älska ett hus(eller egentligen en gård) så mycket! Det var helt perfekt. På nätet såg det ganska sunkigt ut, vilket är konstigt eftersom man oftast försöker få det till att se bättre ut. Men det var iallafall riktigt fint i verkligheten. Varför blev jag kär?
Jo, först och främst. Det näst största rummet hade en stor wallking closet som sen ledde in till ett riktigt stort och fint badrum. Oh, gosh Im in heaven! Vad ska man säga?! Jag var i paradiset!
Sen så fanns det flera öppenspis (lät fel att säga öppnaspisar xd).
Stallet var riktigt fint, hagarna var fina, poolen och allt! Men jag hoppas verkligen att stallkatterna får stanna kvar för jag blev verkligen kär i en helig birma (en kattsort). Hon hade helt sjukt vackra ögon och päls osv. Helig birma är min favorit kattras... Intressant?! *hosthost*
Man är ju knäpp om man inte älskar dom här sötnosarna! (L)
Kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0