Hahaha, morgon humor.

(hahahahahHAHAHAHA omfg... Det är precis så här jag och Fundesa funkar xD hahahah shit döör...)
Nej, men idag är jag hemma eftersom jag inte mår så bra. Problem med magen. Jippi?
Det kan bero på vanlig magsjukdom eller så kanske det är för att jag har börjat med en tatalt vegetarisk diet(heter det ens diet? Vet inte...). Men nu ska jag duscha och sen ska jag ut i solen. Se till att jag blir frisk till imon. Kom igen D vitamin gör ditt jobb!
Btw. Jag har ändrat en del i designen så tryck F5 för att se ifall ni missat det ;)

Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: tack så mkt! <3

skorna är från scorett ;)

kram!

2012-03-19 @ 15:18:26
URL: http://joseefiiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0