I Hate That I Like You

.
Tisdag... Idag stod jag i caféet på skolan tillsammans med Corre. Det var riktigt kul! Vi har ju dock bevisat för hela skolan att vi är dom mest "blonda" blondinerna i skolan, om ni förstår vad jag menar! Hahah. Ja, det var ganska högljudt i caféet idag ;) dels för att vi tappade saker och råkade slå till saker och för att vi överdoserade dextro! Sen gick energin ner och det kändes som man skulle dö. Hahaha..
När jag kom hem gick jag ut och sprang en runda för att få upp energin igen. Ni kommer inte tro det men jag sprang ca 8 km!!!!!!
Jag kan knapt förstå det sjäv! Egentligen hade jag bara tänkt springa ca 5 km, men sen fick jag det där kreativitets rycket som jag kan få ibland. Så jag bestämde mig helt enkelt för att testa en ny väg ut på landet. Do NEVER pick a countryside way! Så jag sprang ju förstås vilse. Så nu har jag ont i benen och antagligen riktigt förkyld. Men jag får väl skylla mig själv.
Nu ska jag plugga och äta middag!
Go'Kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0