Jag skiter väl i va f*n alla andra tycker?!

Nu skiter jag i vad alla andra tycker asså. Jag och Fune tänker gå ner minst 5 kg innan sommaren. Hahah kommer så klart få höra att jag inte äter, men och? Jag kommer iallafall inte gå runt som en fet kossa i sommar (som vissa andra..).
Jag menar det är ju min kropp och mina val? Så man kan säga va f*n man vill till mig jag skiter i vilket ;) Eller om man är riktigt irriterande kanske jag och Fune kommer efter hahahaha!
Så kul.... Minnen (L)
Nej, nu ska jag göra engelska läxan. wihooo... *host*
Pussss

Kommentarer
Postat av: Becca :D

Jag hänger på...... :D

2012-03-27 @ 20:40:09
URL: http://lullebecca.blogg.se/
Postat av: lulle

Jag vill också... Kanske :S Hahaha, osäker själ e jag xD <3

2012-03-28 @ 15:20:21
Postat av: Becca!

JUUUUUUUUUUUUUUUUULIE VRF I HLEA FRIDEN BLOGGAR INTE DU MEN DU HAR TID ATT VARA INNE PÅ SOFIES BLOGG OCH INTE VÅR!?!?!?!?!?!?!? HALLÅ SVARA MIG!!! BLOGGA!!!!!!!!!!!!!"!#!"¤?%¤#")%¤#&¤%?&?!¤"?¤(!?#%#%" Annars "#¤%&/()?=?=(&¤#""#¤&$£@€{[]}\@£@$@£€$£€$€{[{]"#"#¤"#¤%¤#%¤#&¤#&¤



uhhh du vill inte veta :@

2012-03-28 @ 16:57:39
URL: http://lullebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0