Läs inte detta inlägg om ni inte fattar skruvad humor...

Nu har jag gjort läxorna som jag vet att vi har. För jag ska antagligen till skolan imorgon ju.
Nu sitter jag och tittar på gamla bilder från 5an och 6an. Min första tanke: Shit så annorlunda allt är nu. MIn andra tanke: FAN VAD FET JAG HAR BLIVIT!?
Hahaha. Det är så mitt huvud fungerar nuförtiden.
Nej, men seriöst. Jag fattar inte varför folk kallar mig smal nu (för helt seriöst jag är inte smal längre...), men jag kan förstå att folk gjorde det då. Hahaha. Det är så ämnesomsättningen fungerar. Ena dagen kan du äta va fan du vill på McD utan att något händer, nästa dag äter du en ärta och går upp 10 kilo(*överdriver*). Stör mig dock på min vän Fundesa som i princip lever på energidryck och godis, men är så jävla perfekt smal!! Världen är en orättvis plats. Hahah!
Jag fick frågan från en gammal vän varför jag inte säker som modell? Jag vill ju. Men som sagt jag är antagligen inte tillräckligt lång och smal. Jag är liksom 171 cm lång och väger på tok för mycket för min längd (om man jämför med modellerna). Dessutom så har jag problem med akne 60% av tiden. Visst är puperteten skoj? xs
Jag lovar att försöka den dagen då jag är 174 cm lång och smal som en tandpetare. Ni har mitt ord!
Dom flesta som läser detta kommer tro att jag är knäpp. truetrue. "Vissa" kommer dö av skratt!!

Kommentarer
Postat av: Josefine

sv: hehe ja de är fett snygga så fort jag får pengar så köper jag dom! :D



Visst säg t när du har följt min blogg o vilket nr du blev så gör jag samma sak!

kram!

2012-03-19 @ 21:19:46
URL: http://joseefiiinee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Instagram o Bloglovin byte? :D

2012-03-19 @ 22:02:30
URL: http://www.nattstad.se/taangs
Postat av: Lulle & Becca

2012-03-20 @ 09:28:21
Postat av: Anonym

FIIIIIN DEISGN!!!! :D:D:D:D



KRAAAAAAM <3

2012-03-20 @ 09:28:57
URL: http://lullebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0