Lycklig Tjej?!

Heeej! Sorry för min dåliga uppdate denna helg, men jag har haft fullt upp som aldrig förr, haha!
Först och främst så var jag på en sjukt stor konfa träff i Svedala igår och idag har jag varit runt i Skåne och kollat gårdar! Minns ni mitt lite halvdeprimerande inlägg för några dagar sedan? Det handlade om just detta.
Efter som Ove (min "lilla" ponny;)) har fått astma (stavning?!) och kan därför inte stå kvar på det stället vi hyr en boxplats på. Så vi ska flytta ut på landet! Jag är riktigt spänd! Men det kan betyda att jag måste byta skola också :(
Men mitt personliga favorit ställe ligger i samma kommun som min skola så jag kan åka skolbuss! :D:D:D Håller tummarna!
Nu är man alltså en trött halvt lyckligt och halvt spänd tjej som ska sova nu för att orka gå upp imorgon!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0