Måndagsbarn

Heej, Sitter här med mina trasiga jeans, min smutsiga hood och äter en Daim(JAG SA JU ATT JAG INTE BANTAR ;)haha) samtidigt som jag kollar gårdar och läser vogue. Känner mig lite trashy för tillfället :/ Får alltid den känslan av choklad!!! Vet inte varför ("Du är laktos intolerant Sofie, ditt pucko"  tänker jag -.-).
Just nu står det mellan "Drömhuset som en aning litet", "Gården som har ALLT, men behöver ett ansiktslyft" och "Gården med det perfekta läget och fina huset med pool".
På 2 av ställena får jag en egen lägenhet ;)
Jag fick förresten hem två kassar fyllda med en massa kläder av en vän! Jag gillar känslan av att komma hem och få höra att man fått lite kläder. Även om det är "secondhand" typ så gillar jag det. Jag kan ju behålla det jag gillar och skänka bort det andra! Fick en hel del snygga stickade grejor (lite off-season :/) och en sjukt snygg kappa från Zara (också lite off-season). Men jag fick ju en del annat som kan användas nu! Ska ssortera ut det senare men just nu orkar jag helt enkelt inte.
Nu ska jag fortsätta läsa Vogue och filosofera över framtiden! ;)
Puusss
(Jag vet att det bara är en massa gamla bilder här nu förtiden, men jag har inte orkat fota något på senaste tiden...)

Kommentarer
Postat av: Becca

MEN DDDUUUU VEET DUU VARFÖR JAG ÄR HELT CP???!!!! hahahahahaha något hände innan idag när vi red ut.. :P Kommer skriva om det sen på bloggen :D:D:D:D AHAHAHAHAHA JAG HAR SÄMST HUMOR!!!

2012-03-12 @ 20:38:15
URL: http://lullebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0