RANDOM

Håller på att storstäda här hemma! Men jag snodde syrrans dator lite snabbt för att blogga och lyssna på musik ;)
Hahaha innan på välgörenhetsgrejen så frågade min kompis vem som är min favorit artist. Har inte riktigt tänkt på det så mycket. Jag ÄLSKAR så många :/ Delade upp dom i kategorier istället hahaha (intressant?! Flyr från städningen ;) hahahahhehehe)
Bästa rösten: Lena Meyer
Bästa stilen: Rebecca & Fiona
Bästa svenskarna (kunde inte välja): Veronica Maggio, Daniel Adams Ray, Oskar Linnros ;)
Bästa unga artisten: Ulrik!!
Bästa låttexter: Daniel Adams Ray!
Favorit utlandsstjärnan (haha): Justin Timberlake!
Sötaste låtar: Selena Gomez
...
 OJ det kan hålla på ett tag....
NU TVINGAR DOM MIG ATT FORTSÄTTA ;'( HAHAHAHA
SEEES


Kommentarer
Postat av: Becca :D

Duvet det var en toppen idé :D jag kan typ vilken dag som helst ;) <3

2012-03-31 @ 23:44:50
URL: http://lullebecca.blogg.se/
Postat av: Becca!

JAAAAAAA VÄLDIGT SERIÖST!!! :D:D:D:D:D:D:D

2012-04-01 @ 11:20:21
URL: http://lullebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0