Red Sneakers & Neutrogena

Har inte lyckas hinna med allt jag ville idag :/ Jag stack till Ica Maxi och storhandlade med mamma. Då köpte jag två dag/natt krämer, skrub och nån 2 in 1 face wash grej från Neutrogena. Jag passade också på att köpa ännu ett par skor :P Oj, vad jag kommer pimpa. Hahah!
Jag hittade inte filmen jag letade efter och jag hann aldrig till panduro. Men jag har hunnit städa lite av mitt så kallade rum, vardagsrummet och tvätta osv.
Nu ska jag kolla på Vampire Diaries igen eftersom det avsnittet var så bra :P
Puss

Kommentarer
Postat av: Lulle & Becca!

Den där ansiktes saken har jag också!! Den funkar på mig :P när jag använder den... ;)



Hihi du får väl köpa ett par gula jeans ;) <3

2012-03-24 @ 19:48:36
URL: http://lullebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0