Rubriken borde vara här någonstans?! Do you find it? ;)

Sitter vid mammas dator just nu så inga bilder som hon kan hitta senare! Hahaaha.
Stressig vecka jag har just nu. Mycket prov och läxor. Jag hade franska prov idag. Det gick inge vidare. Hoppas bara att jag inte sänker mitt betyg för det....
Imorgon har jag matteprov. Jippie!? hmmm... Visst är det kul att höra mig klaga på skolan! ;)
Till något lite mer kul! Kollar ni på Top Model Sverige?! JAG ÄLSKAR DET! Först gillade jag jamilla och alice men sen åkte jamilla ut så nu hejjar jag på Rebecka, Alice och (det tar en aning emot att säga men..) Sibel. Från början tyckte jag inte om Sibel, men hon vill verkligen ha detta och hon kämpar riktigt mycket och dessutom verkar hon vara så himla skön! Haha! Skulle faktiskt vilja träffa henne, känner igen mig lite i hennes humor ibland. Hahahaha..
Jaja. detta var ett ´tråkigt inlägg, men jag måste plugga inför matteprovet imorgon!
Krrraaaammm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0