Sorry Guys...

Hejhej.. Sitter i skolan. På syslöjden och chillar. hahaha! Vilken skola asså... Sitter här bredvid pms ungen becca hahaha... Hon blir sur varje gång man skämtar med henne. Som när jag sa att hon inte hade några besökare på bloggen(på skämt fast det är ju santxd). DAAAMMMPPPP..... Det roliga är att hon kmr kommentera detta antingen på bloggen ieller i verkligheten. Och säga att det är jag som har damp osv... Bara för att bevisa att jag har rätt om hennes "beteende" hahahaha... Så fungerar det hela ;)
Men iallafall så har ni märkt att jag inte bloggat på ett tag (typ 2 dagar men ändå). Har haft fullt upp. Och ikväll ska jag iväg på sångläger typ! Det kommer bli sjukt kul. Men jag kommer typ inte hinna blogga. Jag kanske snor Claras Iphone och bloggar från den. Ni märker ju helt enkelt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0