Sunday

Då var det söndag nu då. Tar det inte så allvarligt som annars eftersom jag faktiskt är ledig imorgon! Iblnad är skolan snäll! haha!
Jag hade en sjukt härlig helg faktiskt. Det var mycket sång och allsång med Hedda. Hahaaha. Vi hade sjukt kul och det var riktigt god mat på det stället och vi hade riktigt kul på kvällen.
Tillbaks till nutid.... Idag ska jag chilla riktigt mycket, så fort jag är klar med den där Engelska upgiften från skolan (på en söndag?! Kill me nooow), sen ska jag till stallet och rida. Antagligen båda hästarna också (uuufffh). "Hej krampiga ben muskler!" Hahahah!
....
Såg ni Melo igår föresten? Shit, som jag skrattade åt Sean Banans låt! Så himla skön han är asså! Han förgyller programmet. hahaha... Men så var mr. knarkoman tvungen att vinna!
Jag hejjar på Loreen och hoppas på ett bättre Melo nästa år!

Kommentarer
Postat av: *Simona

Ja visst är dom! Själv använde jag mina en månad innan dom gick sönder.. :/ Det var väldigt synd för jag gillade den färgen väldigt mycket!!

Tack :)

Ja det kan vi! :) Har har skaffat en hästblogg där jag kommer skriva om allt inom hästar och min ridning så om du vill följa det så får du följa den här bloggen! :) http://photohorse.devote.se/ :)

Du har också en jättefin blogg!! :)

2012-03-06 @ 18:33:22
URL: http://simmoy.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0