Tears are words the heart can't say.

(weheartit.com)
Vilken dag jag har haft idag. Riktigt chill egentligen. Vi kollade film på Engelskan som verkligen fick mig att fundera på saker och ting, livet och sånt. Otroligt hur små saker kan påverka en? Jag ska lägga upp filmen senare!
För övrigt? Jo, jag känner mig lite kluven. Jag fick dåliga och en liten aning bra nyheter efter skolan idag. Jag kan inte säga vad än. Men jag kan uttrycka det så här:
En av mina stora drömmar håller på att uppfyllas, men den kommer också att kosta allt jag jobbat för de senaste åren. Det känns som att jag är jättelycklig, men ändå jätteledsen och en aning förvirrad. Det här är liksom tiden i mitt liv när jag måste göra en massa val som kan påverka resten av mitt liv. Ska jag välja den sidan som ser ljusare ut och betala för konsekvenserna senare i livet eller ska jag hålla tillbaka utan risker, utan mål? Vet inte, men det känns lite som att antingen ska man köra safe eller så är man in it to win it.
Ja, detta var ett rätt tråkigt inlägg, hoppas jag inte plågar er allt för mycket.
puss

Kommentarer
Postat av: Becca

Vaaaaaaaad??? Berätta!!! :D elr :(

hehe.. :( / :D

2012-03-09 @ 18:40:58
URL: http://lullebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0