Lalalala

Helluu! Har kommit hem från Becca nu! Vi hade det asnajs fotade en massa och så! Så nu vet jag nog ungefär vilken kamera jag vill ha! Det blir iaf inte en canon! Becca hade en system kamera från nikon och en från canon. Den från nikon va helt UNDERBAR medan den från canon va så sjukt jobbig!!
Sen är frågan om jag vill ha en Nikon d3000 eller en Nikon d3100 ?! Vad är skillnaden förutom filmningen?! Får ta en liten research imon. Men nu ska jag fixa dinner ;) Och sen så kommer jag lägga upp lite bilder från idag!
..
P.S. Märkt min nya "1-of-a-kind" design på bloggen? Jag ska ändra den när jag orkar, men den förra designen var liksom inte riktigt min stil... Problem,problem ;*
P&K
Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0