Polaroid kamera

JAG VILL HA EN POLAROID KAMERA!!!
Shit, jag vill verkligen ha en sån här retro liten pryl! Ska gå ner och leta i källaren sen och se om jag hittar nåt ;)
Och FÖRLÅT så väldigt mycket för uppdateringen, men jag har fullt upp. Konfan är på lördag och så bloggar jag också på en annan blogg med två kompisar. Trez.blogg.se. KOLLA IN DEN VETJA! ;)
Nej, men helt seriöst nu(typ?!). Jag har det så himla stressigt just nu... Dels pga av skolan och dels för att det är konfirmation på  lördag och jag ska planera allt...
Sen så var jag hos skolsköterskan och kollade ryggen, vikt och längd (Sån här vanlig grej) igår. Och så visar det sig att jag har gått ner i vikt... 2 kilo enligt hennes sån lista (men den är rätt gammal) men för en månad sen vägde jag ca 54,5 nu väger jag ca 50,7(vilket inte ska vara bra tsm med min längd?).... Hehehe mina föräldrar kommer döda mig när dom får veta. Skojiiit allt är *blinkblink*
Nu ska jag göra nåt vettigt!
Puss, ses.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0